Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

a világ és ami előtte van

az életről. mert megérdemlitek

Friss topikok

  • boris vian: üdv kisordog. még nem, bár az érdeklődésemet felkeltette a dolog, de ahogy látom ezt még nehezebb ... (2013.10.03. 12:25) ízesített szesz, amit cidernek hívnak
  • boris vian: ilyen szigorúan nem fogalmaznék, illetve - bár nem szokásom - nézzük a pozitív részeit. Levente ig... (2013.07.18. 12:29) a lecsó és ami benne van

Címkék

alkohol (1) belga (1) Bella (1) betű (1) borotválkozás (1) cél (1) celeb (1) chili (1) cider (1) egészségügy (1) film (4) gasztro (1) gondolatok (1) halál (1) haldoklás (1) horror (3) idézet (1) ismertető (1) kelet (1) kezdet (1) lecsó (1) műsor (1) paprika (1) pocak (1) politika (1) rádió (1) reklám (1) szemészet (1) sztk (1) thai (1) Címkefelhő

reklám - így is lehet

2013.06.29. 17:43 boris vian

nem egyszerű egy kreatív élete. gondoljunk csak bele, ha megkapja a komoly anyagi támogatást, akkor biza domborítania kell valamit. ha egy cég komoly pénzt fektet a marketingbe, akkor jogosan el is várhatja, hogy olyan kampánnyal rukkoljanak elő, ami tudatosítja az emberekben a termékét/szolgáltatását, sőt mérhető növekedést illene produkálnia a piacon.

de mi a helyzet, ha kis költségvetésből kell ezt megoldani? nagyjából két választás szokott előkerülni. az elsőt mi magyarok jól ismerjük, unalomig ismert sablon alapján leforgatnak egy reklámfilmet, ami jó esetben nem lesz annyira idegesítő, hogy az emberben negatív érzelmek alakuljanak ki a céggel kapcsolatban. a másik? valami olyan meghökkentő dolgot kell letenni az asztalra, hogy az ember agyába beleégjen. ez nem a kreativitás csúcsa, ismerünk ebből is párat (a keno-nál szerintem kifejezetten jól működött az a szürreális rózsaszín figura), mégis lehet kiemelkedő.

aki nem ismer engem évek óta, az azt sem hiszi el, hogy valaha is mosolyogtam már. mégis, ez a reklám újra és újra képes felfelé görbíteni szájam sarkait. tökéletes példája annak, hogy hogyan lehet szinte 0 pénzből olyan reklámot csinálni, amitől nem kap az ember agyrákot, nem gyűlöli meg egy életre a céget. sőt, tovább megyek, elsőre megjegyeztem a nevüket, és már csak ezért is náluk fogok érdeklődni először, ha megint mehetnékem támadna. szóval Bravo! fly.

apró kiegészítés, és szépséghiba: a felett azért ne repüljünk át, hogy egy reklámnak van némi üzenete is (sportszerek - bármire képes vagy, axe - ettől leszel a nők bálványa). ebből a szpotból leginkább az jön le, hogy ne merj szórakozni a galambbal. sebaj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-vilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr545383646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása