Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

a világ és ami előtte van

az életről. mert megérdemlitek

Friss topikok

  • boris vian: üdv kisordog. még nem, bár az érdeklődésemet felkeltette a dolog, de ahogy látom ezt még nehezebb ... (2013.10.03. 12:25) ízesített szesz, amit cidernek hívnak
  • boris vian: ilyen szigorúan nem fogalmaznék, illetve - bár nem szokásom - nézzük a pozitív részeit. Levente ig... (2013.07.18. 12:29) a lecsó és ami benne van

Címkék

alkohol (1) belga (1) Bella (1) betű (1) borotválkozás (1) cél (1) celeb (1) chili (1) cider (1) egészségügy (1) film (4) gasztro (1) gondolatok (1) halál (1) haldoklás (1) horror (3) idézet (1) ismertető (1) kelet (1) kezdet (1) lecsó (1) műsor (1) paprika (1) pocak (1) politika (1) rádió (1) reklám (1) szemészet (1) sztk (1) thai (1) Címkefelhő

erre már szavak sincsenek

2013.07.31. 14:18 boris vian

szavakba öltöm fájdalmamat. a Tv-t eredeti funkciójában szerettem volna használni. gondoltam, ha már ilyet teszek, akkor megint adok egy esélyt a reklámblokknak. nehezen teszem túl magam rajta. pécsi radler. szó bennszakad, hang fennakad.

a Radlert hozzávetőlegesen 15 éve ismertem meg németek által. nagyjából akkoriban kezdték el nálunk is árulni. nem felejtem el, mikor egy Pesttől északra elhelyezkedő nyaraló település kocsmájában megláttam, hogy csapolnak radlert. rögtön rendeltem is egy korsóval, majd végignéztem, ahogy a kocsmárosné a korsóba löttyint néhány korty Fanta citromot, és csapol rá 4 deci Arany Ászokot. nem zavart, hisz a Radler egy olcsó frissítőnek számított akkor.

nézzük, hogyan, és mivel igyekszik újra pozicionálni magát:

szóval, mi is az, amit láttatni kívántak velünk. trendi fiatalok egy bárban vázolják fel egymásnak az együttélés fontos szabályait, majd miután legalább az alkoholban egyetértenek, akkor be is mutatkoznak egymásnak.

mi az, amit valójában látunk: a marketing történelem két legantipatikusabb figuráját, amint egy menő bárban egy döbbenetesen irritáló címszavas "beszélgetést" folytatnak. hol a hiba?

1. ezek a fiatalok egy ilyen menő bárban már csak a látszat miatt sem fognak Radlert inni. nem, isznak helyette koktélt, vagy egy drágább cidert. (félrepozicionálás a javából, főleg, hogy ez a termék 200 Ft alatt van.)

2. most komolyan, ezt a két kretént elnézve kiknek szól ez a reklám? aki egy kicsit is magáénak érzi ezen karakterek bármelyikét, az azt sem fogja fel, hogy ez egy reklám.

3. ilyen sekélyes beszélgetés - tudom, humorosnak lent szánva, mint az Adam Sandler filmek - minden gondolkodó emberben negatív attitűdöt alakít ki a termék iránt.

megjegyzem a nevek is érdekesek. Ádám és Juli. akkor már miért nem Ádám és Éva? esetleg Jancsi és Juliska? vagy Rómeó és Júlia.


értem én, hogy újra akarják építeni ezt a régi brandet, most, hogy a boltok polcai nemcsak ciderektől, hanem ízesített söröktöl is rogyadoznak, de egy házat nem a tetőnél kezdünk. ez Mekk Eleknek se jött be. pedig még az ő általa épített tető is minőségibb volt ennél.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-vilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr945099410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása