Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

a világ és ami előtte van

az életről. mert megérdemlitek

Friss topikok

  • boris vian: üdv kisordog. még nem, bár az érdeklődésemet felkeltette a dolog, de ahogy látom ezt még nehezebb ... (2013.10.03. 12:25) ízesített szesz, amit cidernek hívnak
  • boris vian: ilyen szigorúan nem fogalmaznék, illetve - bár nem szokásom - nézzük a pozitív részeit. Levente ig... (2013.07.18. 12:29) a lecsó és ami benne van

Címkék

alkohol (1) belga (1) Bella (1) betű (1) borotválkozás (1) cél (1) celeb (1) chili (1) cider (1) egészségügy (1) film (4) gasztro (1) gondolatok (1) halál (1) haldoklás (1) horror (3) idézet (1) ismertető (1) kelet (1) kezdet (1) lecsó (1) műsor (1) paprika (1) pocak (1) politika (1) rádió (1) reklám (1) szemészet (1) sztk (1) thai (1) Címkefelhő

az üvegcse és ami benne van

2012.11.09. 13:51 boris vian

elmondható, hogy döntéseket viszonylag egyszerűen hozok. nagyjából úgy osztanám fel, hogy vannak a megalapozatlan döntések, a hirtelen felindulásól történők és a pénzfeldobás. ebből kikövetkeztethető, ha véletlenül valami jól sül el, az csak a vakszerencsének köszönhető. az pedig igen ritka vendég.

történt egyik nap, hogy kezembe akadt egy apróság. 694610.jpg ez a valóban kicsi üvegcse az úgynevezett szellem chili kivonatát tartalmazza. bhut joloki-ának is hívják ezt a remek paprikát, ami jelenleg a legerősebb paprika fajta a maga bő 1 millió scoville pontjával. ha valakinek ez nem mond semmit, akkor http://hu.wikipedia.org/wiki/Scoville-sk%C3%A1la oldalon könnyen kiderítheti mivel is találtam magam szembe.

túlzás lenne azt állítani, hogy ez egy döntés helyzet. mégis azzá vált, mikor olvastam rajta, hogy csak nagyon kis mennyiségben (csepp) adható az ételhez. kezdetnek nem rossz, felkeltette az érdeklődésemet. "gyermekeknek nem ajánlott" itt lépte át a puszta érdeklődés határát, majd a "csak saját felelősségre" meg is hozta helyettem a döntést. kivettem az adagolóját, majd a kollégák legnagyobb döbbenetére megnyaltam. kikerekedett szemek kereszttüzében találtam magam, mindenki mintha csak arra várt volna, hogy hirtelen átváltozok valami vadállattá, és elrohanok. én csak ültem és vártam. nem túl sokat. kb. 3 mp alatt elkezdett izzani a nyelvem azon része, ami érintette az üveget. enyhe pánikkal kevert reflex-szel kentem szét a szájpadlásomon, ami azt a hatást váltotta ki, mintha izzó széndarabokat szopogatnék. próbáltam faarccal tűrni, de a bevérzett, könnyező szemeim és izzadság-pettyes homlokom nagyjából elárulhatta, min megyek épp keresztül. kis csalódás volt, hogy szenvedésem néhány perc után enyhült, és a néhány fokos estében már csak itt-ott csorgott veríték az arcomon. mikor megelégeltem az izzást ittam két korty tejet, ami szinte teljesen semlegesítette a számban lévő mérget, és kellemes habanero ízt hagyott maga után, ami csak azért furcsa, mert túl közeli kapcsolatot nem ápol egymással a két növény.

nem tartom ezt túl nagy hibának, mert egyrészt ebben is volt már részem, másrészt elértem, hogy azon ritka kollégák, akik normálisnak gondoltak felülbírálják ezt az álláspontot.

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro paprika chili

A bejegyzés trackback címe:

https://en-vilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr544898775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása