Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

a világ és ami előtte van

az életről. mert megérdemlitek

Friss topikok

  • boris vian: üdv kisordog. még nem, bár az érdeklődésemet felkeltette a dolog, de ahogy látom ezt még nehezebb ... (2013.10.03. 12:25) ízesített szesz, amit cidernek hívnak
  • boris vian: ilyen szigorúan nem fogalmaznék, illetve - bár nem szokásom - nézzük a pozitív részeit. Levente ig... (2013.07.18. 12:29) a lecsó és ami benne van

Címkék

alkohol (1) belga (1) Bella (1) betű (1) borotválkozás (1) cél (1) celeb (1) chili (1) cider (1) egészségügy (1) film (4) gasztro (1) gondolatok (1) halál (1) haldoklás (1) horror (3) idézet (1) ismertető (1) kelet (1) kezdet (1) lecsó (1) műsor (1) paprika (1) pocak (1) politika (1) rádió (1) reklám (1) szemészet (1) sztk (1) thai (1) Címkefelhő

a pocak és ami benne van

2012.10.24. 22:04 boris vian

egy vallomással kezdeném. végzettségem szerint marketing szakember vagyok, a "vonal feletti" médiumokban megjelenő reklámokból államvizsgáztam (hogy hogyan? ez is megérne egy postot...) szóval ez - mint a legtöbb szerelem - hűtlen hozzám, bár szerettem volna ilyen irányba elhelyezkedni, kibic maradtam. bár, mint tudjuk nem kell tyúknak lenni ahhoz, hogy egy tojásról megállapítsuk záp-e.

másik vallomás: van TV-m. csak nem nagyon használom. ha mégis bekapcsolom, akkor sportot akarok látni vagy reklámot. láttam reklámot, padlóra is küldött.

ez a reklám sok kérdést felvet. ugye emlékszünk még a "Mi kell a nőnek?" című filmre? van benne egy igen jól eltalált jelenet: a szebb napokat is látott Gibson nőnek öltözik, hogy belelásson abba a világba, amit el kell adnia. bizony, a marketing ilyen. meg kell találni azt a pontot, ahol a reklám figyelemfelhívó, meglepő, mégis hat a közönségre. nehéz ügy, de nem kivitelezhetetlen. gondoljunk csak a sportszer gyártó óriásokra, akik annyira érzik ezt, hogy néha már művészetbe hajlik az a néhány másodperc, esetleg perc, hogy az ember elrugaszkodik a valóságtól és pillanatokra Khan-nak, Messi-nek vagy akárki hasonló kvalitásokkal rendelkező sztárnak érzi magát. vagy akár ezen túl is szaladhatunk, és már a világ megváltása sem tűnik irracionális célnak. mert a jó marketing nem a terméket adja el. csak hozzákapcsolja azt, amit mi szeretnénk. ami lenni szeretnénk. (ez majd kap egy hosszabb post-ot, mert ráérek, és mert a téma tényleg megérdemelné.) nade, térjünk vissza kicsiny valóságunkhoz, pocakhoz.

elképzelem azt az idősebb "marketing szakembert" - mert valljuk be, ez is, mint minden ebben az országban belterjes... - amikor közlik vele, barátom, találj ki valamit, amivel el lehet adni ezt a terméket. hazamegy szomorúan és gondolkodik. mint minden rendes ember ül a TV előtt néz ki a fejéből, és jönnek az ötletek. kapcsol a film+-ra: alien_shot5l.jpg

ok, nem az igazi, de kezdetnek nem rossz. mégiscsak a gyomorról van szó, kiinduló pontnak tökéletes. átkapcsol a cool-ra:

south-park-mr-garrison-290x400.jpg

és íme a reklám. kezdjük az elejétől. hogyan építsünk reklámot? kezdésnek a célközönséget vesszük. jelen esetben a 30 feletti nők a korosztály. remek, ezzel meg is lennénk. az egészségük a kérdés? fantasztikus, ez is megvan, minden mai nőnek fontos ez. a történet adott, majd mit kapunk? egy beszélő zoknit! gyönyörű. nehéz eldönteni, hogy ezt komolyan gondolták, vagy csak a "mém" gyártás egyik eszköze ez, hogy a köztudatba kerüljön. ha az utóbbiról van szó, akkor akár gratulálhatnék is, hiszen sokan beszélnek erről. ezzel el lehet adni egy terméket? dehogy. kicsit olyan ez, mint amikor a CBA egyik boltjában rá kellett kérdeznem, hogy az "impulzus termékek" között található bicikli pumpából ugyan adtak-e el valaha egyet is. soha. mikor állsz a sorban, és unalmadban nézegeted a pultot, akkor mégis, mi fut át az agyadon? hm, csoki, veszek is egyet. ez reális. de: hm, veszek egy bicikli pumpát... valahogy nem igazán jön ez össze. mint ahogy az sem, ahogy egy 35 körüli nő egy zoknival beszélget.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám pocak

A bejegyzés trackback címe:

https://en-vilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr484868178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása